26 Kasım 2010

Benliğime Hakim Bir Tepe

Benliğime Hakim Bir Tepe

Sevgili Lebibe

Bana hakim bir tepeden bakıyor gibi olsan.
Nereden, hangi açıdan akacak olursam olayım seni görebilsem.
Orada olduğunu bilsem, insana müthiş bir rahatlık ve emniyet veren yakınlığını hissetsem.
Sesinin sıcaklığında ısınsam, soluklarının alevleriyle pişsem, her bakışında bir kez daha canevimden vurulsam.


Bana hakim bir tepeden bakıyor gibi olsan...
Eteklerine tutunsam ve hiç bırakmasam...
Eteklerinin rüzgarıyla bir sağa bir sola savrulup dursam.
Hazanımı unutsam, hiç solmayacak olan baharına sığınsam.
Beni senden bilseler hep.

Bana;

"O güzelin gedası..."
"O güzelin sevdalısı..."
"O güzeli seven haddini bilmez..."
"O güzele yanık..."
"O güzele meftun..."
"O güzelin eşiğine yüz süren.."deseler 


Bana hakim bir tepeden bakıyor gibi olsan... Tıpkı benliğime hakim bir tepeden baktığın gibi. 22.10.10


Bekir Kale Ahıskalı
Lebibe'ye Mektuplar 148
Benliğime hakim bir tepeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder