26 Kasım 2010

Cevabını merak ettiğim sorular

Cevabını merak ettiğim sorular
 
Sevgili Lebibe

Görmeyi çok istediğim hallerinden biri de ıslak saçlarındı. Bunu düşünmek bile beni heyecanlandırıyordu. Oysa bunun başka şeylerin de neticesi olduğu anlamına da gelebileceğini biliyorum.

Aslında sana dair merak ettiğim o kadar çok şey varki.Neyini merak etmiyorum dersen, merak etmediğim bir şey yok. Sormak istemiyorum istesem bile cevp alamamaktan korkuyorum. Benim cevabını bilmediğim soruların olması cevap alamadığım sorularımın olmasından iyidir. Bazen de seni üzmemem aadına susuyorum bildiğim, emin olduğum birşey varsa seni çok sevdiğimdir.
 
Kendimce aldığım ve uyguladığım kararlar var. Bir soruyu iki kere sormamak, cevaabını bildiğim şeyi sırf cevap almış olmak için sormamak, cevabından hoşlanmayacağım şeye cevap beklememek gibi.
 
 
Sevgin bir kaşık maya gibiydi ve kendime çaldığım an ben de sen oldum. Tıpkı bir kaşık yoğurdun litrelerce sütü kendisine çevirmesi gibi. Yüzü gülünce gözleriyle birlikte burnud gülen yarim seni seviyorum. 21.10.10
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 147
Cevabını merak ettiğim sorular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder