26 Kasım 2010

Payitaht

Sevgili Lebibe




Gönlüme bir pâyitaht arıyordum.




.../dum.


Anla işte Lebibe



Artık sonunda benimde bir pâyitahtım var. Gözlerimdeki perdeyi çekmek istiyorum. Bir görümlük, bir solukluk olsa da bu taht gözlerimdeki perdeyi çekmek istiyorum. Ölmek bana gam getirmez artık.


Yine de içim acıyor. Yine de aza baş kaldırmaktan korkuyorum. Beni bu derin yalnızlığa yaşadığım yıllar hazırladı ve bu yılların içinde sen hariç çokları vardı.

 
Hiç kimseden bir şey istememiştim ama herkes benden bir şeyler alıp gittiler. Götürdüklerini de bilmediler. Arkadaşlarım, dostlarım...Seni tanımadan yalnızlığın bu kadar korkunç olduğunu bilmezdim. Beni sensiz koyan alınyazıma ağladığım çok oluyor. Ben sussam iyi olacak


Ben sussam da sen susma... 11.10.10






Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 143
Pâyitaht

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder