29 Aralık 2010

Eğilmez denilen elif eğilsin

Eğilmez denilen elif eğilsin


Beni düşlerine sok istiyorum
Oysa ki ben de biliyorum
Gözlerinin uyurken karanlık olduğunu
Düşlerine konuk olmak
Bana restore edilmiş sevinçler bıraksın
İçimdeki fukara çocuk
Kartpostallarda sancısız dursun


Beni düşlerine sok istiyorum
gölgelerin gövdelere mahkum olmadığı
Tiryakiliğin nikotinli dudaklara değil
Yüreklere olduğu düşlerine...
Yalanına yabancı olunan dünyanın
Yanına âşina olunsun
Gecenin koyu karası kadar
Varlığım sende çoğalsın


Beni düşlerine sok istiyorum
Notaların onuruyla oynanmasın
Kemanlar  muzdarip olmasın
Nehirler koşmaktan yorulmasın
Gün doğumunu beklemeyelim
Tüm nöbetleri geceler tutsun
Karanlığım gözlerinden aydınlanırken
Buselerim avuçlarına şelale gibi dökülsün
Dudaklarım
Bir yatsı ezanı sonrası yağmuruyla
...dudaklarından ıslansın


Beni düşlerine sok istiyorum
Gönderine bayrak çeker gibi...
Benden uzakta aldığın her soluğun
Sinene sokulduğunda
Canım çekilsin bedenimden,
yalnızlıktan etlerim kıyılsın
Hüzünlerin ey sevgili!
...gözlerinden gözlerime sinsin
Sevgili beni öyle iştahla öp ki
Eğilmez denilen elif eğilsin


Bekir K Ahıskalı
05 Şubat 2009

Sinhare yi Beklerken 39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder