7 Aralık 2010

Günaydın Sevgili

Günaydın Sevgili

Günaydın seslerin en duyulasına sahip olan Sevgili. Gönlün şen, günün aydın olsun. Bana hayat bağışlayan dünyalara bedel gözlerin güneşten daha aydın olsun.

Günaydın yüreğimin kav sahibi. Dallarımın meyvesi, gözlerimin ibadeti, sözlerimin sadakati.

Günaydın kurulmuş saatim, terbiye edilmiş benden uzaklarda yatan yanım.  Harına yandığım, yokluğunda daraldığım, varlığında çoğaldığım.

Günaydın açabilme ihtimali uğruma bir bağda ömür tükettiğim. Gönül kapımın sahibi, sürgüsü, düzeni. Bağımın bağbanı, dağımın ceylanı, bedenimin devaran edeni.

Günaydın bana en güzel sabahları bahşeden sesin sahibi. Sevmeyi öğretenim, severek tüketenim.

Günaydın baktığım, aktığım, koştuğum, coştuğum. Beni her sabah yeniden inşa edenim. Bedenimde başım, soframda aşım, benim tatlı  telaşım.

Günaydın atan nabzım, Sebe/bim. Mutluluğum, mutlum.

G ü
   n a y
        d ı n...

08 Aralık 2010

Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 188
Günaydın Sevgili

3 yorum:

  1. Günaydın...İnsanın güne sevdiğinin gözleriyle başlayıp,yüreğiyle dillendirmesi ne hoş.

    YanıtlaSil
  2. Gözlerini açtığında güneşin gözlerini kamaştırması gibi kamaştırmalı yüreği sevgisiyle gördüğü ilk kişi ...
    İliklerindeki soğuğu ısıtmak için kedinin sıcak sobanın yanında kıvrılması gibi sevdiğinin boynunda ısıtmalı üşüyen bedenini sevgili...
    Acı ilacı yudumlarya iyileşmek arzusuyla işte öyle şifa olmalı günaydın dediği sevgili eşi..
    Ona helaldir şiirlerin en güzeli ...

    YanıtlaSil