28 Ocak 2011

Zamanın Kılıcı


Zamanın Kılıcı

Merhaba Sinhare

Zaman içimdeki seni iyice kocamanlaştırdı. İçime sığmaz oldun. Sesini her duyuşumda nasıl heyacanlanıyorum bilemezsin. Sevgiye dair ne varsa uluorta haykırmak istiyorum. Seni anlatmak, seni yazmak, seni yaşamak istiyorum. Böylesi bir yangına karşı koyabilecek ne gözyaşım var ne de başka şey.

Sevildikçe sevilen yanın yok mu senin. Baktıkça bakılası gözlerin.Belkide sen bile şaşırıyorsun bu aşka, bu ilgiye. Kendinde sevilecvek bu kadar yan ve yön bulunmasına akıl erdiremiyorsun belkide. Beklentisiz bir aşkta bundan bite şeyler olmamalı. Aşk karşılık beklemeden, karşılığa takas edilmeden sevmek olsa gerek. Ne bir soluğun, ne bir işmarın ne de bir işvendir beni sana bağlayan şey. Beni sana bağlayan, kördüğüm eden ruhundaki güzelliklerden başka birşey değildir. Yoksa insan bir adın yaklaştığında gözüne kocaman gelen dağlar bir adım geriye çekildiğinde göz sınırları içerisinde küçülebiliryorlarsa insan sevdiğine de öyle olabilir belki ama bu bende mümkün değildir. Seni sevmek bir bahar sevdası, bir yaz hülyası değil. Seni sevmek hazanda açan çiçek gibi kısa bir ömrüden haz aolabilmektir belkide. Öyle seviyorum seni.

Sevgili Sinhare

Her sabahı bekleyişimi bilemezsin. Nasıl sancılar çektiğimi, kaç defa uyandığımı, uyuyamadığımı içimi kemiren sensizlik illetini nasıl susturmaya ve ona nasıl dayanmaya çalıştığımı bilemezsin. Böylesi bir buz kesiğiyle nasıl mücadele edeceğimi bilemiyorum. Bana demiştin ki "keşke başkasını sevseydin de sevgiyi kıyaslama imkanın olsaydı" ah çocuk sevgi kıyas götüremeyecek kadar hassas bir çizgide yaşam bulur. Seni sevdiğim için bana deli diyorlar bende kendini sevdirdiğin, bu kadar güzel olduğun için sana deli diyorum.

Geçen zaman bana neler getirdi. Yaşamamız gerekeni yaşıyoruz sanırım. Validem ameliyat oldu. Dün bir cenaze namazına katıldım. Yıllardır tanıdığım ve yurtdışında yaşayan bir amcamızdı. Son görüştüğümüzde "hakkını helal et yavrum bana öyle geliyor ki bu son görüşmemiz" demişti. Dediği gibi de oldu.

Şimdi birkaç gün yoğun olacağım günler başlıyor. Bu sürede seni ihmal edersem kıymet bilmezliğime ve yoğunluğuma ver. Zaman kılıcını kınanı koyasa bir gün ben sana asıl o zaman tüm damarlarımda kesilirim.

Seni seviyorum. 28 Ocak 2011


Bekir Kale Ahıskalı
Lebibe'ye Mektuplar 213
Zamanın Kılıcı

1 yorum:

  1. Böylesi sevmek insana acıdan başka ne mi kazandırır. Kendine saygı, sevgiliye saygı, sevmeye saygı.

    YanıtlaSil