25 Aralık 2010

Kirpiklerimin baş eğişi

Kirpiklerimin baş eğişi

Günaydın canım

Gözlerimi kamaştıran güzeliğinle seni bir gün aradan sonra seni görmek çok güzeldi. Kendimi nasıl mutlu hiseettim bilemezsin. Giyindiğin renk yani kırmızı sana çok yakışıyor. Kırmızı renkleri barındıran ne giyersen giy dH bir güzel oluyorsun. Beklediğim gibi saat 22 00 gibi yanımda, dünyamda idin. İnanki içimden sardıkça sarmak geliyor. Öylesine sen oldum ki...,

Gece boyunca çıkarken burnumla yaptığım mimiği düşünüp mutlu oldum. Sen ne kadar sevimli, ne kadar sevecen, ne kadar hoşsun böyle.

Sana yalvarıyorum Sinhare ne olur bir kere olsun ellerini elimden çekme. Seni sevmek dünyanın en güzel duygusu, en yaşanası duygusu.

Sabah erkenden kakıp kahvaltımı yaptıktan sonra yaramı pansuman ettirmek için hastaneye gittim. Yaklaşık 10 dakikalık bir işlemden sonra da geriye dönüp geldim. Hem ruhumu dinlendirmek, hem seni daha fazla hayal edebilmek için yürüyerek gidip geldim. Havalar ise ılık ve tehlike arzetmiyor. Umuyorum ki bugün yeniden görüşebilelim. Seni çok ama çok seviyorum. Gözlerimin ibadetidir seni görmek, göz kapaklarımın secdesidir sana bakıp göz kırpmak. Kirpiklerimin baş eğişidir seni seyretmek.

Benim bir tebessümü ömrüme bedel sevgilim, canım herşeyim. Seni seviyorum ve biliyorum ki sevgi saygı, sadakat ve sabır ister. 25 Aralık 2010
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 200
Göz kapaklarımın secdesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder