11 Aralık 2010

Koynumda Yatan Olası

Koynumda Yatan Olası


İsterim başımda dumanı tütsün
Sürgün yüreğime vatan olası
Bir gülüşü var sormayın gitsin
Soyunup koynumda yatan olası


Ürkek ceylan gibi tezip kaçacak
Kanatları olsa uzaklara uçacak
Her nereye diksem yine açacak
Çorak toprağımda biten olası


Bu sevda beni iflah etmeden
Ayrılık yoluma çıkıp bitmeden
Tüten ocağıma incir dikmeden
Kırılacak kalemimi tutan olası


Harmanladı yazım ile kışımı
Zor eyledi kolay olan işimi
Ağarttı saçımı çekti dişimi
Ölümü ömrüme katan olası


Beddua etmem dilim lal olur
Güzelliği beni kurutur durur
Sevda oku birgün onu da vurur
Hasbahçelerde diken olası


Koklayıp koklayıp cilve ederse
Hani şöyle bakıp çekip giderse
Bir bakışıyla beni yerlere serse
Titrek dudağımdan öpen olası

Boynuma kementi taktı bir kere
Götürmezmi beni de gittiği yere
Madem eriyorum göz göre göre
Köle pazarında satan olası

Duydum Erciyes'in boranı oymuş
Hasta olan kalbimin soranı oymuş
Üstümü beslemiş, altımı oymuş
Salamı ilk evvel duyan olası



Bekir Kale Ahıskalı
Haziran 2010
Seher Yolcusu Sebe'yi Düşlemek 20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder