28 Aralık 2010

Sevdanla servetim, yokluğunla yoksulluğumsun

Sevdanla servetim, yokluğunla yoksulluğumsun


Güneşin kızı
Kapıları kapa
Sürgüleri çek
Önce dudaklarımı ıslat
Sonra gözlerime bak
Göreceksin
…ay bir yerinden çatlayacak  Sinhare



Akrep;
…kanıma geçmiş
Soluğum;
… yel kovuyor
Bedenim;
….sana kurulu
İstemem
… zamanı durdurmasın felek
Güzelliğini saklayamaz bir leçek
Açılır elbet bağımda taze gül, çiçek
Biliyorum
Bu ayrılık kendini bir yerinden bölecek Sinhare




Bakışlarıyla baharı sürükleyen
Gamzesi dünyaya düşmüş hurim
Gül kokulum
İpek dokulum
Yüreğimi dört nala süren
… süvarim
./..
Anladım Sinhare
Anladım bende ki seni
Saçların kadar var
Kirpiklerin kadar yoksun
Ölüm kadar az
Yaşam kadar çoksun
Sevdanla servetim
Yokluğunla yoksulluğumsun


Bekir Kale Ahıskalı
Mayıs 07 2008
 Sinhare yi Beklerken 31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder