28 Aralık 2010

Keşke bugünümüzü anlamanın bir töresi olsaydı Sinhare

Keşke bugünümüzü anlamanın bir töresi olsaydı Sinhare


Akıl meyhanem…

Bende hiç bu kadar çok olmamıştın
Beynime bir sen koyup
Seni düşünmüşüm
Senin gibi düşünmüşüm
Bir şeyleri çözemediysem eğer kendimi değil
İçime koyduğum seni çözemedim
Sen çözülecek kadar basit değilsin ki …

Düşünmenin /düşünebilmenin bir töresi yokmuş
Aklıma düşünce o kar beyazı gülüşlerin
Bendeki seni bir yerinden çözüyorum


Alın yazım...

Bende hiç bu kadar derin kazılmamıştın
Alnıma bir sen yazmış
Seni yaşamışım
Senin gibi yaşamışım
Bir şeyleri yaşayamadıysam eğer kendimi değil
Alnıma yazdığım seni yaşayamadım
Sen bir ömürde yaşanacak kadar az değilsin ki…


Yaşamanın /yaşayabilmenin bir töresi yokmuş
Aklıma düşünce o hayat dolu öpüşlerin
Sana/seni bir yerinden yaşamaya başlıyorum


Gönül terazim…

Bende hiç bu kadar ağır olmamıştın
Kefeme bir sen koymuş seni tartmışım
Bir şeyleri tartamadıysam eğer kendimi değil
Kefeme koyduğum seni tartamadım
Sen bir kefede tartılacak kadar hafif değilsin ki…


Sevmenin /sevilmenin bir töresi yokmuş
Aklıma düşünce o yel gibi gidişlerin
Sana/eteklerine bir yerinden tutunuyorum


Gözyaşım…

Bende hiç bu kadar coşkun olmamıştın
Yanaklarımda senin izin var sen çağlamışım
Bir şeyleri durduramadıysam eğer kendimi değil
Gözlerimden akan seni durduramadım
Sen önüne set çekilecek kadar durgun değilsin ki…

Sen olmanın
/senin olmanın bir töresi yokmuş
Aklıma düşünce akıp bir çağlayana dönüşlerin
Sana/sularına bir yerinden karışıyorum



Ne vardı gözlerinde
Belki açlık…
Belki fısıltılarla kesilen bir sessizlik
Belki gecenin renginden iliklerimize işleyen arzu
Belki yazgımızın bu yaşama dair dipnotları
Ne vardı gözlerinde


Dünleri bugünümüzden biliyorsak eğer
Seni/sana yaşadığımı
Sana/seni karıştığımı
Seni/sana düşündüğümü
Sana/seni tutunduğumu yarın olunca anlayacaksın


Keşke bugünümüzü anlamanın bir töresi olsaydı Sinhare
O zaman hiçbir şey yarına bırakılmazdı

(sabrım tükendi ne zaman geleceksin Sinhare)

Bekir Kale Ahıskalı
Nisan 14 2008
Sinhare yi Beklerken 30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder