26 Kasım 2010

Dualar ve Çareler

Dualar ve Çareler

Gözleri görmüyordu. Böbrekleri iflas etmiş ve makina desteğiyle devam ediyordu. Bu günde illetli hale gelen bir bacağı kesilecek. O kadar kalabalığın içinde yalnız olduğumu hissediyorum ki.

Bu gün akşam olmasın istiyorum. Hekimlerin evvelinden uyardıkları ve yaşayanların tecrübelerinden hareketle bizi bekleyen şeyi tüm çıplaklığıyla görebiliyorum.
Bu durumdan tedirgin değilmiş gibi durmaya ve herkesten daha metin olmaya çalışıyorum. Validem hayat arkadaşının yanından bir an bile ayrılmıyor. Ben de geçen onbir günlük süre zarfında iki gece hariç tüm gece ve gündüzlerde yanlarında bulundum.
Lebibe.. Kimselere söyleyeniyorum ama bu gün babamın bacağını diz üsütünden kesecekler. Farklı durumların gelişmesinden endişe ediyorum.

Duaların karşılık bulmayacağı, bulmamasının daha hayırlı durumların olacağı zamanlar vardır. İyileşme için dualar ediyor olsak da biliyoruz ki o bacak kesildikten sonra dualarla yeni bir bacağı olamayacak. Bizleri böylesine endişelendiren bu durumun yaşayanı olarak pederimin nasıl karşılayacağını merak ediyorum.

Kendisine moralman ve inaç boyutunda destekte bulunmaya gayret ediyorum. Onunla her zaman konuşan bir evladı olarak her zamankinden daha fazla konuşuyorum.

Öğlenden sonra yapılacak olan bu cerrahi müdahalenin saati gelsin istemiyorum. Kadere de boyun eğmekten başka çaremiz yok. İbrahim Hakkı'nın dilinden teslimiyetimizi dillendiriyoruz.

Hak şerleri hayreyler
Sanma bunu gayr eyler
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler

Sana sabah bir mektup daha yazmıştım. Zaman tükenmek bilmiyor ve öğlen saatleri oldu bu ikinci mektubum. Her şey umduğumuz gibi giderse akşam sana bir mektup daha yazabilirim. 03.07.10
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 119
Dualar ve Çareler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder