26 Kasım 2010

Kadın kın gibidir

Kadın kın gibidir

Görmeyen bir göze göz olmaya çalışıyorum. Naif bir yüreğin gözlerinden sonra bir bacağını da kaybedeceğine şahit olmak üzereyim. Bu vahim ve düşüncesinin bile genzimi n yanmasına sebep olan acı durumumu seninle paylaşmak istiyorum. Bitmek tükenmek bilmeyen kuşkulu ve telaşlı bekleyişlerimde içime serinlik serpebileceğini düşündüğüm tek kişi sensin. Bana sıkı sıkı sarılıp metin olmamı söylediğini hayal ediyorum.Eminim ki ellerimden tutup gözlerime bakarak "Sabır... Bizler kaza ve kadere inanan insanlarız. Bir şekilde imtihana tabi tutuluyoruz. Bu da bizim imtihanımız." diyeceksindir.
 
Beni engelleyen tek düşünce bir de seni üzmemek. Ben biliyorum ki senin öyle bir yüreğin var ki sevdiğinin sevinciyle sevinçlenir, üzüntüsüyle üzülürsün. Bunu hissedilebilecek en derinlikte hissediyorum. Yüzeysel bakınca herşeyin sonuna gelinmiş gibi gözüken bu durum aslında seni bana getirecek. Kendimce yollar yapıyor ve bu yollarda seyahat eden bir seyyah oluyorum. İçimde bitmek tükenmek bilmeyen konuşmalar yapıyorum. Eğer bu konuşmalarımın doğruluğunu nasıl kanıtlayacağımı düşünüyorsan söyleyeyim. Acılı ve üzüntülü bir günümde beni arayacaksın ve ben sana acı haberi verdiğimde sevdiğimi de söyleyeceğim.

Gören, görebilen bir adamım ben. Esen rüzgarla savrulmam. Ondan ilhamlar toplarım. Uzaktan getirdiğim hasretinle karar, düşlerimle boyarım onları. Uzaktaki senden, yakındaki bir sevgili yaparım. Sonra da bu sevgilinin eteklerine kapılır yalvarı ve yakarışlarda bulunurum. Dualarıma karşılık veren bir yanın yok tabi ama bir gün dualarımı duyan olacak. Seni bana yönlendirecek.
 
Bir adım kalsın istiyorum o da seninle anılsın. Azdan çok mutluluklar bahşeden yanınla birlikte eşdeğer bilinsin. Benim için sevdi de bilindi denilsin. Aslında denilmelerde umurumda değil ben seni seveyim de ne denilirse denislin.

Kadın kın gibidir. İsterse eğer en tehlikeli olanı tehlikesiz hale getirebilir. Kadın kar gibidir yağdıkça beyazlaşır. Çoğaldıkça berekete açılacak olan bir kapı olur. Erkek taş gibidir kadın baş gibi. Kadın sadece taş olan bir erkeği eser, kıymet haline getirir ve diğer tşlardan daha fazla hürmet, ilgi ve alaka duymasını sağlar.
 
Terbiye edilmemiş gönlümün mürebbiyesi. Hangi tanımsız iklimden geldin böyle. Hangi bakire rüzgarları getirdin bana. Kanatlarımı okşayan hasretin sona erdiğinde yanan bir ateşböceğine dönüşeceğimi hissediyorum. Uzaklardan gel ve uzaktan görülebilen yap bu karanlık halimi.
Eder...Edersiz bir benliği ederli edende odur. İsterse eder. 03.07.10
 
 
 
 
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 118
Kadın Kın gibidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder