26 Kasım 2010

İnsan kimi sever ?

İnsan kimi sever ?

Lebibe İnsan kimi sever biliyor musun? Sevme duygusunu vereni... Sevme duygusunu yaratan bu duyguyu uyandıracak  seni de yaratmıştır. Bana sev diyen seni sevebileyim diye bana kendi ruhundan üflemiş, görmem için iki göz vermiş, sana güzellik vermiş. Bana el vermiş sana sıcaklık vermiş. Bana tad almak için dil vermiş senin dudağına bal sürmüş. Sevmemi istemeseydi sevilecek olanı yaratmazdı. Uğruna gözümü karartma cesaretini hiç yaratmazdı. Seven sevdiğinin yolunda olur ve ölür. 

Sevgi sun'i ve dilden olmamalı; gerçek ve gönülden olmalı. Dile kemik koymamışsa sevgiyi ifade etmenin sınırsız olmasını istediği anlamına gelmez mi? 

İstanbul'u ne kadar çok sevdiğini iyi biliyorum. İstanbul'dan bahsederken gözlerine düşen şuanın milyonda biri kadar bir ışıltı benim adım anıldığında gözlerine düşebilme ihtimalinin olduğunu bilsem veya bu ihtimalin gerçekleşmesine ihtimal versem ne çok şeyi değiştirirdim bilemezsin


Gittiğim yere seni de, sana olan sevgimi de götürüp götürmeme iradesi bile elimden alınmışken ve ben her soluğumda seni hissedebiliyor ve taşıyorsam bunun adı nasıl kendimden ve senden kaçmak olabilir. Ne varki ben nereye gitsem seni de yanımda götürüyorum.  O zaman bu firar senden kaçmak değil seninle kaçmak haline bürünüyorsa ben senden neden kaçıyorumki...


İstanbul'a o kadar aşıktın ki bu aşk yakınıma gelsen de beni farkettirmeyecek kadar büyümüştü. İliklerine kadar hissetmeli, solumalıydın. Kendimle kavgalarım sürüyor. Sabahlara kadar cedelleşiyorum.  Ben sana gelirsem eğer bu başıboş tutkunluğum bir yağma duygular haline gelir diye korkuyorum. Aslında ben ne birbirimizi yağmalamadan zamana yayarak sevebilmeyi istiyorum. Evvela seninde sevdiğinden emin olmalıyım ki içimde oluşmaya başlayan bu yangına su serpmekten vazgeçeyim. 17.09.10


Bekir Kale Ahıskalı
Lebieye Mektuplar 134
İnsan Kimi Sever

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder