26 Kasım 2010

Nemer

Nemer
 
Sen hangi nağılın güzelisin böyle. Hangi düğünün nemeriydi bakışların. Ellerin kınalı, yüreğin yaralı.
 
Şimdi benim ilgarımsın. Halimle kuvvetlenen, kalbimde filizlenen, dilimde dallanan ilgarımsın. Senden gayri yar lazım değil yüreğime.
Bakışlarım seyretmeye doyamadığım camlarıma vuran yağmur gibiler. Muzdarip yüreğimin düşanı sensin.
 
Bana sevginin rengini soruyorlar "o nasıl bakarsa" sevgi renktir diyorum. O nasıl söylerse aşkın dili odur diyorum. Öyle inanıyorum ki aşk senin bakışın... söyleyişin... duruşun.
Susmalıyım Lebibe. Susmalıyım! Dilim bir çözülürse yüreğinde toprak kaymaları başlar. Ben ise sustukça sana doğru kayıyorum. 16.10.10
 
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibe'ye Mektuplar 145
Nemer
 
 
Nağıl: Masal
İlgar: Söz yemin
Nemer: Düğün bahşişi
Düşan: Anlayan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder