26 Kasım 2010

Sevda Oku

Sevda Oku

Sevda oku cnıma dokundu bir kere. Gözlerim güzelliğini gördü. Canım yolunda harcanmaya azmetti. Kimsesizliğime varlığını kimse yaptım.Bir uyanış yaşıyor tenim. Dudaklarımda beklettiğim iklimsi rüzgarları üfleyesim var. Sana aşkı hangi testiyle sunmalı. Kaçmanın çare olmadığını biliyorum.

Dudaklarının arasına sakladığın baharımı bir gün üzerime yayacaksın biliyorum. Başımda aklaşmaya başlayan saçların en anlamlı sebebi sensin. Bu kadar kısa bir dürede ne güzellikler beledin dumanlı başıma.

Bir yaradan izler bırakır gibi kalmalı belleklerimizde her günümüzden geriye kalan. Sen önüne güller serilen başı güllerle taçlandırılmış bir sultan olarak yoluna devam etsen diyorum bazen.

Önümüzdeki mevsimlerini bana söz versen diyorum. Sonra ben kim oluyorum da söz hakkım oluyor diye başımı önüme eğip susuyorum. Bağrıma saplana bu sevda oku ne tatlı sıcaklı veriyor bir bilsen. Ne kusursuz bir gönlün varmış senin. Bir ucu bir bucağı olmayan ufkunda yayılıp, serilesim var.

Ah benim yüreği yaralı kar gülüm. Karınca ayaklarımla sevdana geç kaldım belki de. Belki de aşkı yaşamanın tam zamanıdır. Hiç birini bilmiyorum. Bildiğim bir şey varsa kalmak için en çok sebebim olduğu bir zamanda senden sebepsizce çekildiğimdir.
Çekilirken bir isim bıraktım sana. Bundan böyle adın Sebe Melikesi. Sen Belkız'dan çok daha güzelsin. Biliyorum onun asla elde edemeyeceği bir tahta çıkardım seni. Sen gönlümün sultanısın.19.06.10
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 110
Sevda Oku
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder